SEO staat voor Search Engine Optimization.
We optimaliseren de website of webshop zodat meer mensen die in de zoekresultaten vinden en doorklikken. We kijken naar de trends in jouw sector, beslissen over kernwoorden (relevante kernwoorden en/of kernwoorden met een groot volume), geven concreet advies rond copywriting, of nemen de copywriting op ons.
ONLINE ADVERTEREN
Een optimalisatie kan deel uitmaken van de opstart van een website of webshop. Het Content Management Systeem (CMS) dat wij gebruiken heeft alle nodige tools om de website op technisch vlak geoptimaliseerd te bouwen en te houden. Maar naast dit technische aspect is er ook sprake van de juiste en relevante inhoud, en de correct opbouw van links binnen de website en naar de website.
Moeten we een bestaande website verbeteren? Dan bekijken we de huidige werking. Eerst zijn er misschien al een aantal technische aanpassingen nodig. Daarnaast wordt de inhoud grondig onderzocht, geven we aan waar er zaken ontbreken, fout geschreven zijn of niet voldoende gestructureerd.
Door op de juiste plaatsen online te adverteren kan je een grote groep potentiële kopers bereiken. Samen met jou stellen we een mediaplan op en werken we campagnes uit. We bepalen de relevante zoekwoorden waarop we gaan adverteren, spreken samen een budget af en zorgen zo voor de meest optimale combinatie die tot een concreet resultaat kan leiden. Liever een doelgerichte aanpak dan ongecontroleerd te adverteren op alles wat maar relevant lijkt, niet?
Kortom, Google AdWords kent voor ons geen geheimen meer. Aan jou om te beslissen hoe we de zaken aanpakken: zorgen wij voor de analyse, doe jij de implementatie, of starten wij die op en neemt je het dan over? Of heb je liever dat wij alles van naaldje tot draadje aanpakken? We gebruiken de aanpak die jou het best ligt.
Wij verzorgen ook de dagelijkse opvolging en de analyse en rapportage van de campagnes.
We hebben ook ervaring met Facebook Ads. Maar belangrijk is dat we we eerst samen bepalen wat de doelstelling van een advertentie is, voor we het juiste kanaal kiezen.
